top of page

עבודת החלומות

פארק הירקון, אמצע השבוע, נירוונה מושלמת בלב תל אביב. 5 דקות מהבית (שלי), כל כך פסטורלי ומרגיע, הציפורים מצייצות, מידי פעם יש משב רוח קליקה, שילוב מושלם של נוף שקט ורגוע עם נוף אורבני קלאסי.

נשים בחופשת לידה מטיילות עם עגלות, אנשים הולכים, רצים ורוכבים על אופניים, יש גם כאלה שמעדיפים לשוט בירקון או סתם להינות מהנוף ומהאווירה המדהימה - רגע מה??!! איך לעזאזל כל האנשים האלה נהנים מכל הטוב הזה באמצע היום?? מה, אין להם עבודה?!

בחופשת הלידה שלי תהיתי מאוד לגבי השאלה הזו, היא הטרידה אותי יום ביומו. ממש היה לי הרצון לשאול כל עובר אורח אקראי במה הוא עובד ואיך הוא הצליח להגיע לעבודה הנכספת שבה רואים את פארק הירקון גם בשעות האור. אז יש את הנשים בחופשת הלידה, ואת הפנסיונרים, יש כמובן את אלו שעושים ״יום כיף״ בעיר הגדולה ואת בעלי המקצועות החופשיים, מובטלים ואלו שממש לא צריכים לעבוד -בעיקר בת״א. אבל מה עם כל השאר? מי הם אותם אנשים שפשוט יכולים להינות מהשמש החמימה, מבתי הקפה ומהשדרות המדהימות של תל אביב ובמה לעזאזל הם עוסקים?

איך מוצאים את הג'וב שמצד אחד יאפשר לך להכניס מספיק כסף ומצד שני ישאיר לך מספיק זמן להינות מכל מה שיש לעיר להציע? שלא יצריך ממך שעות של עבודה משעממת ומעבר על מיילים ויממן לך את הקפה והבריוש.

מה שבטוח, לחופשת הלידה הבאה שלי אני כבר מגיעה עם שאלון לכל עוברי האורח...שיהיה בהצלחה!!

bottom of page