top of page

העצמה נשית

לפני שבועיים השתתפתי בכנס "וועידת ישראל לנשים ולעסקים". כנס שמטרתו לתת כלים מקצועיים בתחומי קריירה, לעורר השראה ומחשבה ולחבר בין נשים ממגוון תחומים.

כבר בכניסה לכנס לא היה ספק שנשים עמדו מאחורי הפקתו, אחרת איך ניתן להסביר את דוכני השוקולד, הפרי שייק, הגלידה וכמובן המניקור שהיו במקום.

אחרי כוס קפה הפוך ומינגלינג קצר, בעיקר עם דוכן השוקולד, נכנסתי לאולם בו נערכו ההרצאות. אולם מלא נשים, יושבות זו לצד זו. חלקן חברות טובות, חלקן מכרות לעבודה ורובן כלל לא מכירות האחת את השנייה. יושבות וצופות בדוברות שעולות בזו אחר זו לבמה - נשות מפתח, כל אחת בתחומה, עם ניסיון עשיר ומקצועיות מעוררת הערצה.

נשים חזקות, חלקן שכירות, חלקן עצמאיות. מנהלות, יזמיות, נשות עסקים ויועצות. כולן קרייריסטיות בתפקידים בכירים ובו בזמן אמהות, בנות זוג, בנות, חברות ומה לא. מג'נגלות בין שלל התפקידים שלהן ומנסות לעמוד ביעדים שהציבו לעצמן.

הגשמה עצמית היא דבר מבורך לכל אדם ובפרט לנו הנשים. מרוב עיסוקים, תפקידים ואחריות רבה מאוד שנמצאת עלינו לא תמיד נופלת בחלקנו הזכות להגיע להגשמה עצמית. אבל אין ספק שצריך לשאוף אליה לפחות בתחומים שיותר חשובים לנו עם הוויתורים הקטנים שלנו בדרך.

אסיים בציטוט של אחת ממשתתפות הפאנל שאמרה את המשפט הגאוני הבא: "הצלחה היא כשמתחילים לחפש אותך בגוגל במקום בפייסבוק".

אז בהמשך ישיר - יום האישה שמח ומוצלח לכולנו☺

bottom of page